Nyårsafton

Idag är det nyårsafton och ja ska köra bil =) Mohammeds taxi jo visst :P
kvällen ska spenderas hemma hos robin å madde tror jag, alkohol fritt för min del.
får se hur många små barn (Ungdommar) man ser i år, dom är nämligen förtrefligt roliga, dom ger verkligen allt för att få sig en redig fylla på nyår, dricker sig redlösa, spyr å stökar, för dom finns det bara ett syfte med nyår å det är dricka så mkt alkohol dom kan, dessa små barn (Ungdommar) säger ja bara hehe, men jag har med varit liten så ja ska inte klaga,
Folk pratar om nyårslöften hit å dit, är det inte bättre att sätta upp ett mål ? så har man något att sträva efter istället för det där löftet man ändå kommer bryta, Gud va vuxen jag har blivit, sinnes :P Tvek =)

Gott nytt år !!!!
Grått nytt hår !!!!

Kommentarer
Postat av: haha

du låter som 50 :P hahahah

men du e söt ändå

2009-01-02 @ 01:04:38
Postat av: Jimbo

hehe ja vet =) söt självklart är jag det ;)

2009-01-04 @ 16:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0