1 månad

Tiden går fort när man har roligt, 1 månad med bebe idag =)
Helgen har varit bra, kalas i lördags, lite monopol med Robin, Madde & Emma jag vann så klart överlägset :P
Sen nana jag hos Emma <3
I morse vaknade jag fastklistrad i väggen :P Emma tog all plats i sängen.
Spelade buzz me Emma förlorade dock men det va fel på kontrollen :P nä ja ska inte skylla på nått Emma vann rättvist.
Åkte även upp till Sjövik en stund å tvättade brunaldos nya bil :P sen tog vi en kopp kaffe å spelade kort, vann även där =)
är ju outstanding när det gäller spel. lite dålig förlorare tror jag med, men det ska man vara.
Snart blir det bingen upp tidigt i mån.

Yeaah !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0