Arg, ledsen & rädd

Läkarskräck är något jag ligger inne med, är otroligt rädd för sjukhus å sånt, å ja går inte dit fören jag har extremt ont.
Hade bra ont i magen igår, men idag är det bättre ska ligga å vila hela dagen så får vi hoppas på att det blir bra, annras blir det nog en sväng till farbror doktor,
Man kan fråga sig vart rädslan kommer ifrån? Är det svaret man är rädd för eller är det saker man måste gå igenom om det skulle vara något allvarligt !
Sen blir jag så arg på mig själv för att jag har min chans att fixa mitt betyg i idrott åså händer en sån här sak :/
Saker som springer runt i mitt huvud när jag ska somna är : Inflamation,cancer,magsår,blödning men jag ska sluta klaga nu blir det värre så blir det doktor som gäller, får hoppas på det bästa..
Saknar även min Emma <3



"hoooost"

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får hoppas på det bästa baby. Kommer och pussar på dig imon, ska pussa massa.

Saknar dig min underbaring <3

2009-01-26 @ 18:05:01
URL: http://angelicdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0